Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Kdysi jsem četl článek o tom, jak 17letý mladík zkopal posluhovačku, která u nich doma uklízela. Jeho otec (podnikatel) to komentoval slovy, že je to v pořádku, syn bude jednou umět umravnit zaměstnance ve firmě, kterou po otci převezme. No, řekl bych, že jablko nepadlo daleko od stromu.

5 0
možnosti
Foto

to je hodně smutné a opět je to o tom, že otec nezvládl své emoce. Je jedno jaké s ním díky minulosti cloumaly, ale nezvládl je, následně z nich udělal tichý mindrák a přenesl na dítě.....;-(. A o tom jsem právě psala. Je jedno, že se jedná o relativně dobrou rodinu, přehánět se nesmí, protože pak se to ty děti učí.

2 0
možnosti
Foto

Souhlasím s Vámi. Na jedné straně existují laktační poradkyně na telefon, tisíce kurzů pro nastávající rodiče a na druhé přibývá stresovaných dětí, různých poruch a násilí v rodinách. Nedokážu mlčet, když někdo nadává nebo mlátí dítě, stejně jako se ozvu, když mi nějaké dítě třeba v autobuse schválně šlape na nohu... Vždycky je to o přístupu rodičů, karmaR^

10 0
možnosti

Já jsem byla překvapena, když mi "naživo" v rozhlase na dotaz proč stoupá agresivita a násilí, odpověděl prof.Hoschl, že nic takového nepozoruje.

0 0
možnosti
JC

Vůbec nepochybuji o tom, že i kdyby soudu bylo toto šílené jednání matek dokladováno videem, stejně při rozvodu svěří ty týrané děti do péče těch matek.

Ženy jsou největším zdrojem domácího násilí - tyranisují své děti každodenně.

4 3
možnosti
AS

Novej nick, pane Hodino?

1 1
možnosti
DK

To zavreni decka na zachode povazuji za určitých okolnosti za vhodne reseni situace. Co se tyce agresivni kopajici matky...kolikrat jste něco podobného zazila? Asi mockrat ne, ze? Cili jedna se o výjimku...daleko beznejsi je bezbrehe rozmazlovani a neopodstatnena důvěra v dite stylem "ne, muj syn by tohle NIKDY neudelal"...Decka jsou silene rozmazovana, ze to nekdy az hlava nebere...Nicmene vámi popisovane chovani samozrejme není v poradku, ale jak rikam, není to vůbec bezne...

3 0
možnosti
Foto

ano i ne. Nechci se o této konkrétnosti rozepisovat, ale veřte, že je mnoho rodin, kde za zavřenými dveřmi probíhá něco podobného a vy by jste to ani náhodou netušil.....a představte si, že paradoxně tito rodiče také hodně na těch školních schůzkách křičí slova šikaně .....a když to pak vidíte....

4 0
možnosti
PP

Nekdo moudry kdysi rekl, ze dospelymi se stavame az s detmi - az kdyz nam nastavi zrcadlo a dostrkaji nas k pochopeni vlastnich motivaci, tim se teprve kruh uzavre.

Jinak k te otazce v nadpisu - je to z 80% o rodicich.

3 0
možnosti
JN

Karma, super, pravda R^V

Připojim svoji příhodu, když už jsem u toho:

Seděl jsem v Nonstopu, přišla dcerka za podnapilou maminkou, že už čekat venku jí nebaví. Mamča už tam lila s ukrajincema asi dvě hodiny. Když dcera přednesla svoji námitku, mamka ji nadala do krav a do spratků. Dítě se zašilo do kouta a čekalo dál. Zrovna v tu chvíli jsem šel na záchod, maminka ještě dohubovávala dcerku. Když jsem šel kolem barové stoličky kde seděla. Do očí jsem ji vmetl, že to nikoho tady nezajímá a že jediná kráva ožralá je tady ona. Řvala po mě. Cestou ze záchodu mi dala ruku přes cestu abych neprošel přes tu stodvacetikilovou hrošici ( já jsem v té době měl 60 kilo). a s prskáním do mého obličeje mi chtěla vysvětlit, že její výchova je svatá. Nedořekla ani druhou větu, ruku jsem ji zesekl k zemi, svoji rukou a šel dál. V tu chvíli mě chytli pod krkem Ukrajinci s kterými chlastala. A chtěli se stát gantlemeny. ...Naštěstí v to dopadlo dobře. V tu chvíli vstal kamarád a vyprovodili jsme ven jak maminku tak i dva Ukrajince. Přiznám se, že to byla spíše kamarádova zásluha.

6 0
možnosti
JM

Ono  to chce všeho s mírou, zlatou střední cestu. Definovat meze.

Je dost pravděpodobné, že když budou rodiče dítěti pořád ustupovat, ta brzy budou ty děti kopat do rodičů ...

3 2
možnosti
Foto

ano, ale přesto lze dát výchovný pohlavek a následně důslednost např. v trestu ve formě zákaz PC a vytvat i když dítě otravuje a nám by bylo pohodlnější příkaz zrušit...mez je spojená s důsledností.

3 0
možnosti
MP

A potom za pár let se poměr sil obrátí.. a potom budeme číst žvásty o týraných rodičích....   mlácených seniorech etc.  Kdepak. Týraní rodičovíé a mlácení senioři jen sklízejí  bolest a nenávist, kterou do svých dětí zaseli. A nezlobte se na mě, ale TAK JE TO SPRAVNE... .

7 0
možnosti
Foto

ano, bohužel je tomu tak. Co se děti od nás naučí, pak samozřejmě aplikují ;-(

2 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Nadšená cestovatelka a blogerka. Mým snem je být digitální nomád, neboť svoboda cestování ve spojení s karavaningem je pro mě životní "cesta i cíl". Jsem zároveň autorka karavanistických blogů na "Klárinka Cestuje".

Seznam rubrik