Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...díky Vašim příspěvkům, mi teď došla jedna věc....kdyby se stalo, že paní by ty peníze nenašla, asi bych ihned ragovala, tak nějak bych nad tím nepřemýšlela a řekla, že to zaplatím...problém vlastně mého nerozhodnutí byl v tom, že ona je našla....děkuji všem!R^V

3 0
možnosti
Foto

R^ ... a dovolím si jednu osobní radu ze života k tomu prvnímu případu: Taktní, ale férový a přímý dotaz, než si extra vymýšlet, zda by se paní (někdy i pán) neurazila, kdyby mi splnila přání a nezlobila se, že její útratu přidám ke své, čímž by mi dnes udělala radost, dělá zázraky, bývá řešením a neurazí ani jednu ze stran, ať už bude odpověď jakákoli. ;-)

12 0
možnosti
Foto

Pane Matějko, přiznám se, že Váš návrh jsem po prvním přečtení ihned! zavrhla, po druhém o něm přemýšlela a to, co mě tam zaujalo byl slovní obrat "splila přání....udělala radost". Je to hodně netradiční a budu ještě o tom hodně přemýšlet....a popravdě, i když to bude znít zvláštěně ;-)...zeptám se na to své skoro (mami promiň) 70ti leté maminky.....tohle opravdu netuším.....díky za názorR^

3 0
možnosti
Foto

Jednou jsem zažila podobnou situaci. Než jsem stačila cokoli udělat já, vytáhla kamarádka padesátikorunu, sehnula se s ní k zemi a prohlásila: "Jé, paní, tady vám vypadla padesátikoruna." Paní se sice zdráhala, že to není její, ale když se jí kamarádka zeptala, čí by asi byla, s povděkem si ji vzala.

11 0
možnosti
Foto

I56v29o 72C95i21l63i71c36h

15. 1. 2014 20:21

Výborný nápad R^

1 0
možnosti
Foto

R^ Asi bych take jako Vy nevedela, co udelat.

0 0
možnosti

R^

a k tomu dilematu s pani - dopadl bych uplne stejne, za onech 10 vterin bud musi clovek jednat impulzivne, nebo se zasekne mezi empatii a racionalizaci situace. Az se vam to stane 3-5x, uz nad tim treba nebudete premyslet, pripadne vam to vypne apatie :-)

1 0
možnosti
Foto

problém byl, že v ten monent, kdy jsem už byla rozhodnuta, jsem si vzpoměla na svoji maminku, jak vždy se slzou v oku přijíma cokoliv a někdy si to prostě nevezme a vysvětluje s pláčem, že bych ji ponížila.....kdyby ta vzpomínka nebly, ihned bych reagovala....ano, někdy člověk prostě nesmí nechat myšlenky jednat...

1 0
možnosti

J98i54r72i 66K54u15c56e52r65a

15. 1. 2014 20:08

jo, to jsou ty každodenní etudy života...

0 0
možnosti
Foto

Je lepší se pokusit pomoc bez ohledu na případný výsledek, si myslím :)

0 0
možnosti
Foto

I27v95o 54C17i96l54i43c15h

15. 1. 2014 20:17

Jenže tu stařenku by to opravdu mohlo velice mrzet. A posuzuji to i podle své babičky., která se bohužel o dva roky nedožila stovky Je to opravdu těžké :-/

PS: Teď mi v této souvislosti moje žena vypráví příběh jak se pokusila pomoci paní o berlích s vystoupením z autobusu a ještě za to od ní dostala vynadáno.

1 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Nadšená cestovatelka a blogerka. Mým snem je být digitální nomád, neboť svoboda cestování ve spojení s karavaningem je pro mě životní "cesta i cíl". Jsem zároveň autorka karavanistických blogů na "Klárinka Cestuje".

Seznam rubrik