Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jednou jsem zažila podobnou situaci. Než jsem stačila cokoli udělat já, vytáhla kamarádka padesátikorunu, sehnula se s ní k zemi a prohlásila: "Jé, paní, tady vám vypadla padesátikoruna." Paní se sice zdráhala, že to není její, ale když se jí kamarádka zeptala, čí by asi byla, s povděkem si ji vzala.

11 0
možnosti
Foto

I80v63o 11C87i57l52i37c28h

15. 1. 2014 20:21

Výborný nápad R^

1 0
možnosti
Foto

tak to mě nenapadlo R^...super nápad. pro příště vím, jak tuto situaci vyřešit. opravdu, boj to byl hodně těžký.....

3 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Nadšená cestovatelka a blogerka. Mým snem je být digitální nomád, neboť svoboda cestování ve spojení s karavaningem je pro mě životní "cesta i cíl". Jsem zároveň autorka karavanistických blogů na "Klárinka Cestuje".

Seznam rubrik