Diskuse

ADD rozhodně není nemoc, stačí jen pochopit a máte vyhráno

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já mám doma ADHD, taky pocuc:-(;-DHyperaktivita k zešílení, těla i duše. Naštěstí už je syn dospělý, čas leccos upravil k lepšímu...

1 0
možnosti
Foto

a já gratuluji k tomu, e jste to ve zdraví oba tzv. dali a přežili ;-)

1 0
možnosti
Foto

Mám doma dceru s ADD. Téměř vše, co je zde napsáno, znám. Je to hodně náročné, občas mi rupnou nervy,ale je to prostě sluníčko:-)

0 0
možnosti
Foto

ano, ať děláte, co děláte, je to malý bohém. Mluvíte na ni, ona na Vás mile kouká, ale pak zjistíte, že je už dávno myšlenkama jinde :-) 8-o...."jů, za tebou leze brouk" ;-D...v pokoji neuvěřitelný nepořádek i když denně musí uklízet, ale po Vašem odchodu při tvorbě čehokoliv vytvoří opět "výbuch", ale je šťastná, protože :mamí, koukej, co jsem ti vyrobila" V

0 0
možnosti
LV

Máte na mysli nejspíš ADHD, že?

0 0
možnosti
Foto

ne ne, píši o ADD, což je pravý opak ADHD. ADHD je hyperaktivita, ADD jsou zase výpadky centrální nervové soustavy....ale globálním pohledem na to, je to podobné. ADHD se nemůže soustředit díky tomu, že nezná klid, ADD se nemůže soustředit pro to, že jejich mozek prostě po chvilce tzv. vypne a je mimo :-)

0 0
možnosti
Foto

Výborně napsáno. Karma...

0 0
možnosti
Foto

děkuji, ale inspirací mi byl zmíněný článek, který těm, kdo Aj ovládají, doporučuji přečíst, neb z mého pohledu je "barvitější" :-)

0 0
možnosti