Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezky napsaný, to ano, ale že jsem ještě takový nepotkal?

0 0
možnosti

E98v53a 30J45u73s39t76o42v95á

24. 6. 2014 16:45

Hezky zazitek, drzim jim vsem palce, verim, ze jim vyjde vse, na co sahnou. A nezapomente - deti vrati vzdy, co jsme do nich vlozili.

1 0
možnosti

I mezi pubertaky existuji velike rozdily. A zaroven plati, ze vrana k vrane seda...Třeba synovci chodili oba dva na gymnazium. Znal jsem jejich spoluzaky a da se rict, ze byli docela v pohode. Pak je zde kousel ale škola Dakol...A rozdil je takovy asi jako když srovnate milionářskou ctvrt a ghetto...Tam snad nepotkate normálního člověka, jeden vypatlanec vedle druhého a skoro mam z nich pocit,ze v te vypatlanosti mezi sebou soutezi, jinak to není mozny...Schvalne az se budete nudit, najdete si třeba na FB nekoho, kdo studoval na Dakolu a projedte všechny jeho spoluzaky...to je jiny zivocisny druh...

0 0
možnosti
Foto

ano, s tím souhlasím, ale přesto si nemyslím, že jsou všichni špatní ;-)

0 0
možnosti

T44o86m75a44s 14V40a14r86g60a

24. 6. 2014 14:30

ehm, aha... tak já přenechám tuhle diskusi převážně ženám stř. věku. hodně štěstí děvčata ;-)

0 0
možnosti

Krásné, kéž by se podobně kdysi chovali i moji rodiče. Z puberty se dělá zbytečné drama, jako by se s jejím příchodem z člověka stával nějaký jiný živočišný druh. Přitom jsme ji všichni nějak prožili (a docela si ji užili), ve valné většině i přežili, tak proč z ní být u svých potomků vykolejení? Blbost, chce to jen citlivost a smysl pro humor. Je to prostě jen jedna z přechodových fází v lidském životě -- a život, i když někdy bolí, je přece tak krásný... (ehm, jsem dneska nějak optimisticky rozněžnělá, ale just se mi proti tomu nechce nic dělat).

2 0
možnosti

Trochu mne překvapuje, že neplnoletí pijí pivo i jiný alkohol pod dozorem rodičů.

rodiče jsou patrně přesvědčeni, že jsou všichni velcí kamarádi a jak úžasně zvládají roli.

Přestože tomu tak možná je, jistá hranice je nutná.

Jeden  je rodič a druhý dítě.

V případě, že by se něco stalo a policie zjistí, že pili alkohol pod dozorem rodičů mají problém, ovšem nikoliv děti.

Ale jinak jste určitě úžasňoučká rodina. Již dopředu podotýkám, že mám za sebou 2 puberty , ale nikdy jsem se dětem nevtírala. Každé dítě potřebuje hranice a zároveň porozumění. Přečtete si Mudr.Matějčka.

1 7
možnosti

Jistá hranice je nutná, ale pokud na tuto hranici dohlížejí rodiče a dítě nemá pocit, že rodič "jen všechno zakazuje", jsou výsledky většinou lepší než při fanatickém dodržování všech předpisů. Tj. pokud je rodič soudný a nenechá dítě, aby se zcákalo až někam k hranici otravy alkoholem, udělá pro ně -- a pro vzájemný vztah s ním -- víc, než kdyby rajtoval na absolutní abstinenci. Potom, pokud ty lidi nějaký horlivě všímavý občan nenapráská, nelze proti takovému přístupu nic namítat.

7 1
možnosti

Těmto puberťákům od 15 do 18 let jsme uspořádaly Silvestr,protože jsme nechtěly,aby někde lítaly a tak jsme našim pubertálním holkám nechaly pozvat kamarády,vymyslely jsme tabuli,kde bylo napsáno kolik co stojí od brambůrek po sklenici vody,rozdaly žetony a na každém stanovišti mohly vyhrát a kupovat,třb.15 minut  na rotopedu 1000,puzzle pro 3 leté děti na čas a nesložil to skoro nikdo.Skládaly básničky,hrály karty,kostky,vytáhly se všechny hry co byly doma,hrály na kytaru.Byl to neuvěřitelně kouzelný večer,pohoda,smích.Nejvíce mě hřálo u srdce,když řekly,že nikdy nezažily lepší Silvestr a jejich rodiče by to pro ně nikdy neudělaly,tento rok bude zase jiná tématika.

1 0
možnosti
Foto

jakýkoliv vstřícný krok od rodičům, nesoucí pochopení, ale i jisté "ohlídání" se cení. Super ;-), obzvláště pokud se jim to líbilo R^

0 0
možnosti

Kdyz je mladi smutne je to smutne :-) Je treba mladym dat svobodu, prostor, a ne koupat je ve vlastnich obavach. Ale taky na ne nechat padat zivot sam. Protoze neni chleba bez soli.

2 0
možnosti
Foto

absolutní souhlas, Jak říkávala i moje maminka, "každé dítě si na tu držku musí spadnout" jinak nepochopí. A s tím je spojena jistá míra svobody a pravidel.

1 0
možnosti
Foto

R^Ano. Tak to je tak to funguje :-). Když se mi naše dětská lékařka s obavou zeptala, jak sama zvládám pubertu dvou synů, klidně jsem jí mohla odpovědět: já se tou pubertou prostě prosměju...Dneska už má za sebou klidnou pubertu i dcerka ( dnes 19 !!!) a ještě mi za cca deset let čeká syn...:-D. To už si ale tím smíchem na rtech nejsem jistá....

2 0
možnosti

R^;-);-D Parádní článeček,dva puberťáky už mám za sebou,jednoho před sebou.Takže vím vocogo.Dnes mám dva velký báječný dospělý kluky a vím,že se ve světě neztratíV

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS