Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hm, tak to mi spíš připadá jako ojedinělý zážitek, ne že by teda nemožní rodiče neexistovali a myslím, že máte trochu zkreslený pohled. 

Spíš vidím problém v tom rozmazlování dětí, v tom, že se jim dovolí, aby nebraly na ostatní lidi ohled, atd. Škola to pak už nedohoní a matky vychovávající takovéto " osobnosti" by zasloužily strávit se svými miláčky zbytek života zavřené v cele, aby neobtěžovaly ostatní a samy si svou osobnost dostatečně užily...

2 0
možnosti

Ani nevím přesně proč, ale nějak vám ty historky (zejména tu první) tak úplně nevěřím.

3 0
možnosti
Foto

věřte, že já bych raději také nevěřila. a protože mě to tak šokovalo, hned jsem o tom napsala blog. je to smutné.

0 0
možnosti

J11a97n 94N82o80v44á33k

21. 5. 2014 8:56

Píšete: "Dokáži pochopit, že každému ujedou nervy."

Já to tedy pochopit nedokážu. Ujetí nervů neakceptuji ani u druhých, ani u sebe. Prostě to do života nepatří.

2 3
možnosti

Neakceptujete? Co uděláte, až se vám to jednou stane a nervy vám prostě ujedou (a je celkem jedno, v jaké situaci)?

Do života patří i ty nedobré věci.

3 0
možnosti

Dle mého názoru o slovech autorky není pochyb. To sedí. Jen mi přijde, že problém má začátek daleko dříve a v daleko větší šířce. Již samotní rodičové nejsou dostatečně vychovaní a vybaveni dostatečnou zdrženlivostí, rozlišovací schopností a moudrostí. O agresivní atmosfeře v celé společnosti nemluvě. Je třeba brát v úvahu, že každá příčina má svůj následek, který se stává příčinou následků budoucích.

4 0
možnosti

Hukot...:-/ Vám moc dík za článek...

3 0
možnosti

K62a31r24e49l 68M67í16č

20. 5. 2014 23:00

kopnutí šestiletého muže do rozkroku maminkou je příběh z chánova? 8-o

1 2
možnosti

Hold emoce jsou emoce...ono se to dobře radí..,že to chce podchytit,počítat do deseti ALE...každý jsme jiný a reagujeme jinak a v tom to je...já pořád říkám,že nejléle se vychovávají cizí děti asi tak před dvaceti lety!! v dnešním pojetí"amerikanizacevýchovy je to HOLD těžké!:-P

0 0
možnosti

Tak tak, děti neznají přísnost - tedy laskavou přísnost a násilí znají. Na jednu stranu se nosí respektující metody, na druhou stranu děti dospělým přerůstají přes hlavu a pak přijde na řadu vynervovaná a přehnaná reakce rodičů. Móda benevolence by měla skončit a děti by měly být vychovávány soustavně, přísně, ale spravedlivě.

4 0
možnosti

PPS: jeden vzor co odpovídá zákonu džungle (silný vyhrává) potlačí bez problémů deset dobrý případů, nepokradeš, neublížíš, vysvětlíš a naučíš.

Alespoň v některých komunitách co mají vlastní sociální zákony. Někteří zažili  řev, to ses musél nechát chytít tý debiléé? To mne zas budou tahat na socálku?

A jsou to i bílí Romové.  (s cikány vcelku problém není, ale Romové z povolání, to je jiná liga)

1 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Nadšená cestovatelka a blogerka. Mým snem je být digitální nomád, neboť svoboda cestování ve spojení s karavaningem je pro mě životní "cesta i cíl". Jsem zároveň autorka karavanistických blogů na "Klárinka Cestuje".

Seznam rubrik