Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nemyslím to zle, ale vyznívá to jako promo od Deutsche Zentrale für Tourismus ;-D. Chybí už jen odkazy na webové stránky jednotlivých podniků. Ale důležité je, že jste si to užili...

0 0
možnosti
Foto

:-) vyznívat to může, ale když ono to bylo opravdu tak super. Tento "cestopis" jsem psala z větší části "online", takže i zachycuje naše aktuální emoce :-).;-)V

0 0
možnosti
Foto

Zachycení aktuální emoce je fajn, protože je to "opravdové". Jinak zábavních parků jsem po světě taky pár navštívil a největší dojem na mne udělal asi Heide-Park v Soltau (asi proto, že v tomto směru to byla moje úplně první zkušenost). Ale Universal Studios jsou prostě Universal Studios ;-)

1 0
možnosti
Foto

tam jsme měli také plán jet, ale jak jsem psala....počasí hlásilo, že dva dny zpoždění díky Heide parku = déšť Europa :-). Ale určitě tam brzy zavítáme :-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Nadšená cestovatelka a blogerka. Mým snem je být digitální nomád, neboť svoboda cestování ve spojení s karavaningem je pro mě životní "cesta i cíl". Jsem zároveň autorka karavanistických blogů na "Klárinka Cestuje".

Seznam rubrik