Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Televizi jsem nemela skoro deset let a nechybela mi. Ted ji obcas zaplnu, ale kdyz clovek vidi ty kraviny a katastroficke zpravy, tak ji hned zase pekne vypnu a jdu si treba cis (o hodne zajimavejsi) blogy.

0 0
možnosti
DM

:) zkuste zajít na poštu, že chcete z inkasa odhlásit poplatek za televizi :) Pak napište, jak jste dopadla. :)

1 0
možnosti
Foto

R^;-D Ja jsem to jednou zkusila ... a nedopadla jsem ;-D

0 0
možnosti
PM

Nemáme televizi od té doby,co nám vypnuli tzv.pozemní vysílání.Asi týden jsme uvažovali,zda pořídíme DVBT tuner,nebo novou telku vestavěným tunerem....Nakonec to dopadlo tak,že jsme již více než 5let bez televize a vůbec nám nechybí,tedy hlavně mně a partnerce.Děti,pokud chtějí TV,vyjdou o patro výš k rodičům,ti mají satelit.Negativa TV u dětí vnímám hlavně v tom,že mají z TV dost zkreslené informace a jsou výrazně "masírovány" reklamou na dětských TV kanálech.Toť vše...

2 0
možnosti
PK

Již dlouho o tom přemýšlím a myslím, že to také vyzkouším, začnu na chatě, odstraním televize, stejně jsou staré jako Metuzalém a budu mít alespoň klid.

1 0
možnosti
TM

No vida.....Ja bych potrebovala krome televize hodit do vody i mobily mych pubertalnich deticek a pak bychom si snad jako rodina i popovidali ;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Nemám tuhle bednu už rok a je mi fajn. Vůbec ji nepostrádám.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

V74í70t 33R80a62i21s81e38r

10. 4. 2014 23:44

Gratuluji :)

0 0
možnosti
Foto

Prostě zastaralý zdroj zábavy i informací nahradila jiná multimedia :)

3 0
možnosti
Foto

Život bez televize? Ale to přece není možné!

To je jako život bez přenosné Francisovy turbíny...

0 0
možnosti
PD

Po 20h televizi často nesleduji. Rád se podívám na fotbal, jenže ivysilani ČT poslední dobou vypovídá službu, takže mít TV signál v záloze je víc než žádoucí. Navíc některé pořady přes internet neběží.

0 0
možnosti
Foto

ano, to je otázka výběru :-). Muži např chybí kanál Histori a Discovery...ale i tak řekl, že když vidí dopady, tak se toho rád vzdá apodívá se na pořad jinde....;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Nadšená cestovatelka a blogerka. Mým snem je být digitální nomád, neboť svoboda cestování ve spojení s karavaningem je pro mě životní "cesta i cíl". Jsem zároveň autorka karavanistických blogů na "Klárinka Cestuje".

Seznam rubrik