Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Do článku jsem vložila aktualizaci, která myslím sotjí za to. Budu ráda za názory.

0 0
možnosti

Milá Klárko, ta aktualizace, ten názor Vaší maminky je daleko lepší a srozumitelnější, než celý Váš článek. Nezlobte se. Vyřiďte jí, že před ní smekám, protože je to moudrá žena. A Vy jste malinko tím nadpisem populistická. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Řeči se vedou, články se píšou a lidé kolem mají díky tomu práci a výdělek... Mně Zeman nevadí, naopak, koneckonců je legitimním prezidentem a je potřeba se dle toho zařídit, napsala jste to dobře. Není důležité, že ho někdo nemá rád jako třeba Jara R., která navíc žije na opačné polokouli - ale stále potřebuje vrtat ;-D

1 2
možnosti

J14a31r48a 65R23a66n35k

22. 1. 2014 6:54

Jarinko, mela jsem moznost byt pred volbami v CR, ta nalada se neda popsat;-D

0 0
možnosti
Foto

Blog psaný v letadle?:)

0 0
možnosti

P85a50v28e20l 21K64u51l84a

21. 1. 2014 6:48

Za toho Zemana karma ;-)

1 0
možnosti

J50a63r86a 31R71a46n94k

21. 1. 2014 1:31

:-)taky brzy letim za slunickem a po vsech verejnych vystoupenich a lzich toho pana na hrade, mohu rici za sebe: nemam rada Zemana:-(

1 2
možnosti

A Vy si myslíte, že on si Vás chce namlouvat, nebo co? Vy jste tak nepodstatná a nezajímavá, navíc pro NAŠEHO prezidenta naprosto bezvýznamná, že ano. :-)

0 0
možnosti

J84a66n 11H42l81e56d65í20k

20. 1. 2014 21:49

pohodlnost, závist, náročnost bez sebereflexe -- skoro neléčitelné

1 0
možnosti
Foto

noooo...já jsem optimista a věřím, že jednou bude...alespoň trochu ;-)

1 0
možnosti

Musím se přiznat, že ten Váš blog nechápu. Napsala jste několik myšlenek, z nichž každá je Vaším názorem nebo Vaším postojem k tomu či onomu problému nebo tématu. Ale nevidím mezi nimi souvislost. Třeba to, že nemáte ráda Zemana, a to, že lidé bez rizika nelze dosáhnout výšin. Jak to spolu souvisí?

0 0
možnosti
Foto

to, že jsem napsala, že nemám ráda Zemana byla především i provokativní reakce na výše uvedené "citování" či tvrzení....Dobře. ..Blog je především o tom, že ať volí kdo chce kohokoliv chce, tak jistota není. Bez našeho optimismu a změny myšlení to nepůjde a je jedno koho volím a proč. Jen je třeba si uvědomit, že pokud něco dělám, musím si uvědomovat riziko a dopady resp. být na to připraven. To je vše. Je mi smutno z neustálého stěžování si, stejně jako z všeobecného pesimismu. Dokážu jej, velice dobře pochopit i cítit, také jsem byla hodně dole, ale tím, že jsem nepřijala všeobecné klišé a riskovala, vzdala se jistoty a nehledala stále při "volbě" (a tady asi chápete kam mj. mířím) tu "jistotu"....prostě je mi smutno, že chceme letět ke hvězdám a zároveň se cyklíme a necháváme spoutat tím, co jsme se naučili atd. Je mi smutno z toho, že už není "co Čech, to muzikant, ale co Čech, to stěžovatel. Je mi smutno z toho, že zloba se tu usídlila (a věřte, že denně se s tím potýkám). je mi vždy líto, když na víkend vyjedeme za hranice a vidíme ty propastné rozdíly v "energii" lidí, kteří relaxují, ty propastné rozdíly v tom jak smýšlejí.....proč nemůžeme začít se dívat na sklanici jako poloplnou a ne jako poloprázdou?...ale to je jen můj subjektivní pocit.....respektuji i jiné!

1 0
možnosti

Napsal jsem příspěvek, jenže jsem se nechal trochu unést a neprošlo mi to. Tak tedy aspoň malá připomínka k pravopisu: ve větě "Ale proč nám, dospělím, se tato věc nedaří?" ... máte hrubku  (správně je dospělým - jako - mladým) ... :-/ ... tož tak.

Dobrý večer všem!

0 0
možnosti
Foto

jejky, děkuji...to je psací a emoční slepota :-(....prosím...napiště, mě to zajímá i kdyby to bylo konfrontační;-)...ono vlastně jakýkoliv názor, byť s ním nesouhlasíme, s odstupem může být posunující....a já se ráda posunuji ;-)

0 0
možnosti
Foto

Napsala jste to hezky. Problém je v tom, že zcela se od jistoty oprostit vyžaduje trochu dobrodružné krve v žilách. Mám obavu, že ta je vzácnější než krevní skupina AB.

Ten titulek je krásný český výraz. Jednou jsem se pokusil ho přeložit pro své anglicky mluvící přátele, ale myslím, že to moc nevyznělo...

A já pro změnu nikam neletím. Máme svátek.

1 0
možnosti
Foto

tak s tou krevní skupinou máte pravdu...to je správné pojmenování R^...:-(..ono to jednou příjde...:-D tak si svátek hezky užijte :-)...já letím a budu pozdravovat ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Nadšená cestovatelka a blogerka. Mým snem je být digitální nomád, neboť svoboda cestování ve spojení s karavaningem je pro mě životní "cesta i cíl". Jsem zároveň autorka karavanistických blogů na "Klárinka Cestuje".

Seznam rubrik