Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Jednou bydlík, navždycky bydlík :-)R^

1 0
možnosti
MR

Podle titulu jsem si myslela,že bydlík je manža od bydlenky;-).Jinak karavanR^,brala bych ho.

2 0
možnosti
Foto

Fandím Vám. Vždycky jsem si přála něco takovýho, nesplnilo se mi, ale to neva.:-)Každopádně jsem kdysi viděla dokument o německých důchodcích, kteří takhle bydlí celoročně. A uchvátilo mě to!!!;-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-) ano, i toto je náš veliký sen, na kterém se snažíme intenzivně denně v práci pracovat :-)......krásné vánoce!

0 0
možnosti
Foto

Článek pěkný, popsáno doslovně. Byli jsme takhle několikrát v Itálii a spokojenost. Jenom ten název bydlík, to je děsivost sama, byť to používá dosti karavanistů...

1 0
možnosti
Foto

:-) však říkám, je legrační :-)

0 0
možnosti
ZS

Souhlasím, bydlík dává člověku svobodu. Je jedno, kdy vyjedeme, kam dojedeme... a už cesta je cíl ... nemusíme plánovat dopředu a od doby, kdy jezdíme bydlíkem, jsme na horách tehdy, když je hezky. Ne jako dřív, že nám v Itálii týden propršel, když jsme si pobyt zaplatili v říjnu nebo jezdili v Rakousku celý týden v mlze... teď jen koukneme na počasí a vyrazíme na prodloužený víkend na lyže nebo běžky :-)))

0 0
možnosti
Foto

ano :-). Přesně tak. Ta svoboda je úžasná!!!!!.......I když nebylo mým cílem až takhle propagovat karavaning, ale sdělit, že to není "maringotka" či "lepší stan" :-), musím dát za pravdu. I Vám mnoho šťastných kilometrů :-).R^!!;-)

1 0
možnosti
Foto

Můj styl to není a může to být i věkem. Raději hotel a rovnou sednout k hotovému jídlu a nemuset se prostorově uskrovňovat. Synové od sestry si ale nějaké takové obytné auto koupili a jsou spokojeni. Sám bych si uměl představit spíš než na lyže, tak na nějaké poznávací výlety.

0 0
možnosti
Foto

pořízením bydlíka získáváte obrovskou svobou a je jen a jen na Vás, kam si naplánujete Vás cíl. Také jsme byli hoteloví výletníci...ale pak jsme okusili a já měnit již vůbec nechceme... A pokud po hotelu zatoužíme?....tak si zajedeme...ale pak zjistím, jak hektické je balit věci do hotelu, pak zase vybalovat, navíc dodržet check in a check out....a na dlouho mám vybráno. V bydlíku mám totiž pořád vše a jen co je třeba vyprat vyndám, ostatní zůstává...a je to na pohodu :-). I Vaši synovcům přeji mnoho šťastných kilometrů :-)!!:-)R^

0 0
možnosti
AK

Také máme "bydlíka". Nevěděla jsem, že to je běžně používaný termín ;-) 

Ano, je to tak, jak píšete, bydlík je  super !! V R^

0 0
možnosti
Foto

:-) ano, jak jsem zjistila, je to hodně často používaný termín i když zní strááášně legračně :-). Tak přeji moho šťastných kilometrů! :-) !!;-)

0 0
možnosti
Foto

Hlavně, že si to pochválíte.

Na kolika sjezdovkách (myslím tím opravdu sjezdovky a ne svahy a vzdálenost v metrech a ne km) si po probuzení přímo z bydlíku můžete popást oči?

0 0
možnosti
Foto

no, já nevím, aby to nebyla reklama :-).....to bych nechtěla :-D....v čechách je super Bubákov, tam máme od majitele i super komfort, je to náš člen. V Rakousku kdekoliv, bydlíme na parkovištích přímo u heliportů a pokud se chováte slušně, tak Vás tam nechají :-).;-) a těch je mnoho

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x
Nadšená cestovatelka a blogerka. Mým snem je být digitální nomád, neboť svoboda cestování ve spojení s karavaningem je pro mě životní "cesta i cíl". Jsem zároveň autorka karavanistických blogů na "Klárinka Cestuje".

Seznam rubrik