Klára Hájek Velinská

Nadšená cestovatelka a blogerka. Mým snem je být digitální nomád, neboť svoboda cestování ve spojení s karavaningem je pro mě životní "cesta i cíl". Jsem zároveň autorka karavanistických blogů na "Klárinka Cestuje".
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1497x

Seznam rubrik

Klára Hájek Velinská

Blbá nálada, aneb světlo na konci tunelu

Tímto mini blogem, navazuji na svůj předchozí blog ...jak u blbejch na dvorečku...aneb NEMÁM ráda Zemana. V reakci na zmiňovaný příspěvek, jsem od své maminky, do emailové schránky, obdržela velice zajímavý názor, který rozhodně stojí za samostatné zvěřejnění. Moc by mě zajímala hlavně následná diskuze s názory čtenářů, protože to její pojmenování je možná tím, co všichni tak nějak cítíme...a nebo se také pletu.

21.1.2014 v 10:45 | Karma: 9,22 | Přečteno: 421x | Diskuse| Ostatní

Klára Hájek Velinská

...jak u blbejch na dvorečku...aneb NEMÁM ráda Zemana

Již delší čas sleduji politickou situaci, stejně jako blogy. Přiznávám, vše mě to semlelo a ta blbá nálada dostihla i mě....jenže, mám takový pocit, že ještě (naštěstí) nejsem úplně "semletá" a v záchvatu posledních chvil mě došlo níže napsané.

20.1.2014 v 20:15 | Karma: 15,83 | Přečteno: 1401x | Diskuse| Ostatní

Klára Hájek Velinská

IV. pilíř...aneb jak se na důchod zaopatřit?

Všimla jsem si, že právě slovní obrat "IV. pilíř" se stává více a více zmiňovaným obratem v kažodenních hovorech.

20.1.2014 v 14:10 | Karma: 14,03 | Přečteno: 824x | Diskuse| Ostatní

Klára Hájek Velinská

Jak jsem se měla zachovat?...

Nějakou dobu jsem přemýšlela, zda vůbec o tom napsat blog. Ale proto, že to byla pro mě situace velice emotivní, tak se nakonce o ní s Vámi podělím.

15.1.2014 v 20:00 | Karma: 31,24 | Přečteno: 1980x | Diskuse| Ostatní

Klára Hájek Velinská

Jak nám bydlík zachránil zimní prázdniny

Tímto blogem navazuji na můj předchozí blog "Kdo, nebo co, je bydlík" a ráda bych tak chtěla dál seznamovat širší veřejnost s tímto úžasným prostředkem.

14.1.2014 v 22:20 | Karma: 11,42 | Přečteno: 1017x | Diskuse| Cestování

Klára Hájek Velinská

Zelené vdovy?...aneb dámy, může se to stát i nám

Nedávno mě zaulaj článek o tzv. "Zelených vdovách", který popisuje "radosti" a strasti těchto žen. Také diskuze pod ním byla velice peprná a hodně barevná. Na základě faktů v článku napsaných, čteného v duskuzích a mé osobní zkušenosti, rozhodla jsem se na toto téma napsat blog.

12.1.2014 v 21:15 | Karma: 10,87 | Přečteno: 1390x | Diskuse| Společnost

Klára Hájek Velinská

Netloustněte zadarmo

Tento blog bych chtěla věnovat čtenářkám (a třeba i čtenářům), kteří přesně znají ten pocit, kdy se opravdu, ale opravdu snažíme, avšak ručička na váze se ne a ne pohnout směrem dolů....no snažíme...snažíme se snažit :-)...výsledkem je však skutečnost, že se necháváme ovlivnit lecjakými články, tvrzeními či reklamami, že to půjde jedna dvě, jen si vzít tu piluli....Pamatujte, že zejména v tento vánoční čas jsme naprosto vhodnými adepty pro tyto návody...

23.12.2013 v 19:30 | Karma: 9,56 | Přečteno: 416x | Diskuse| Sport

Klára Hájek Velinská

Kdo, nebo co, je "bydlík"

K napsání tohoto blogu mě vede skutečnost, že mnoho lidí v mém okolí, když jim řeknu, že jsme karavanisté a chystáme se na hory naším "bydlíkem", tak "vykulí" oči s dotazem "a nezmrznete tam?" :-)

23.12.2013 v 16:10 | Karma: 20,55 | Přečteno: 2122x | Diskuse| Cestování

Klára Hájek Velinská

Když muž hovoří v jedničkách a nulách

Původně jsem vůbec nezamýšlela o této situaci psát, kdyby se ta samá neopakovala a mě opětovně nevyloudila úsměv na rtech a vnitřní pochvalu za moji "výdrž" a utvrzení, že manželství s "ajťákem" je plné komunikačních šumů a humorných situací.

16.12.2013 v 10:52 | Karma: 12,90 | Přečteno: 888x | Diskuse| Ona

Klára Hájek Velinská

Mám ještě stále být hrdým občanem naší republiky?

Včera večer jsem s naším rodinným kamarádem vedla velice dlouhou diskuzi na téma "Mám ještě stále být hrdým občanem naší republiky?". Přiznám se, že poslední dobou jsem v důsledku každodenní mediální masáže na různá politická témata, pozorování dlouhodobé politické situace a deního střetu s byrokratickými postupy, předpisy a dalšími překvapeními v rámci podnikání došla k hlubokému přemýšlení, zda jsem ještě schopna v sobě nalézt kousek hrdosti na svoji národní příslušnost.

16.12.2013 v 9:25 | Karma: 11,69 | Přečteno: 902x | Diskuse| Společnost